Om My Beat

Sedan starten har vi i My Beat fokuserat på att göra det enkelt för kunderna. 

Vi har inte bindningstid, vi har ingen faktureringsavgift och vi gömmer oss inte bort så att du inte kan få tag på oss. Vi tror att det är viktigt med personlig service, och vår kundtjänst kan du nå både via telefon, mail, på facebook och här på vår webbsida.

 

Hos My Beat gäller alltid: 

  • Ingen faktureringsavgift 

  • Ingen uppstartskostnad 

  • Ingen bindningstid

  • Byt paket när du vill

  • Kundcenter du kan ringa

  • Eu roaming inkluderat 

  • Telenor täckning

 

Enkelt att byta

SIM-kort kommer i posten efter 1 -2 dagar, och om du ska ta med ditt nummer så ordnar vi allt för dig med din gamla operatör. En flytt av ett nummer tar ca 5-6 dagar, men kan läggas längre fram i tid på det datum du önskar. Du kan använda abonnemanget hos din nuvarnade operatör fram till flytten. 

 

Kundtjänst också på telefon
Förutom att ha smidiga abonnemang med många valmöjligheter så är det självklart viktigt för oss att finnas där för dig när du behöver oss. Du når oss på 019-55 55 500 eller via våra kundcenter-sidor här på websidan, mail eller facebook.

 

Alltid kontroll 

Är ni en familj med surfglada barn kan det också vara skönt att hålla lite koll på hur mycket surf som
går åt. Via "Min Sida" kan du spärra data, betalsamtal, utlandssamtal mm. Du kan också lägga in ett belopp som är maxbelopp för abonnemanget. På "Min Sida" har du en översikt över familjens alla abonnemang på ett ställe!

 

Familjerabatt

Samlar du familjens abonnemang hos My Beat så får du 10 % rabatt på paketpriset för hela familjen. Detta gäller ifrån 3 abonnemang.

 

Barnspärrar

Vi har gjort et enkelt för dig att kunna spärra tex dyra betalsamtal, nummerupplysning, samtal till utlandet mm. Vi kan också lägga på ett högkostnadsskydd pr dag och pr månad, för att du som föräldrer skal kunna känna dig tryggare. Via "Min Sida" ser du också hur mycket samtal, minuter mm som abonnemanget har använt, och här finner du också all annan översikt. 

  

Telenor täckning

My Beat abonnemang har Telenor täckning. Det ger dig som kund ett stabilt nät med mycket bra täckning och snabb data. Sök i vår täckningskarta här!

 

 

Kontakta oss på supporten om du har frågor. 

Mail: support@mybeat.se

Tel: 019-55 55 500 

 

 

 

Välj Mobilabonnemang!
Webbsidan utvecklad av Arego