Kategorier:
Kontakta oss:
019-55 55 500
Vardagar 10:00 -16:00
  • Täckning
    Svar:

     

    Telenor Nät!


    Telenors mobilnät täcker 99,9 procent av Sveriges befolkning och 90 procent av landets yta och med WIFI-samtal säkrar du att alltid kunna ringa när du är på ett hemma-nät.


  • Jag har inte täckning!
    Svar:

    Är det första gången du sätter i ditt SIM-kort? Då kan det hända din mobil är operatörslåst. Kolla med den du köpt telefonen av.

    Fungerar det fortfarande inte? Sitt lugnt i båten och ring eller maila oss! 

      

    support@mybeat.se

    Tel: 019 55 55 500 (Öppettider vardagar 10:00-18.00) 

     

     

  • WIFI samtal
    Svar:

    Du kan aktivera WIFI-samtal under inställningarna i din telefon. Detta gör att du har täckning också via WIFI. Detta gäller efter att My Beat bytt till Telenor nät. Det sker i mars/april 2021.

    WIFI-samtal är användbart om det är platser i huset du inte har täckning på, tex källaren eller när du är på gymmet. Med WiFi-samtal kan du ringa och sända SMS på platser inom Sverige där det saknas mobiltäckning, men där det finns trådlöst nätverk.