Kategorier:
Kontakta oss:
019-55 55 500
Vardagar 09:00 -17:00
  • Täckning
  • Jag har inte täckning!
    Svar:

    Är det första gången du sätter i ditt SIM-kort? Då kan det hända din mobil är operatörslåst. Kolla med den du köpt telefonen av.

    Fungerar det fortfarande inte? Sitt lugnt i båten och ring eller maila oss! 

      

    support@mybeat.se

    Tel: 019 55 55 500 (Öppettider vardagar 09:00-17.00) 

     

     

  • WIFI samtal
    Svar:

    Du kan aktivera WIFI-samtal under inställningarna i din telefon. Detta gör att du har täckning också via WIFI.

    WIFI-samtal är användbart om det är platser i huset du inte har täckning på, tex källaren eller när du är på gymmet. Med WiFi-samtal kan du ringa och sända SMS på platser inom Sverige där det saknas mobiltäckning, men där det finns trådlöst nätverk.

  • Få 5G access på ditt mobilabonnemang
    Svar:

    Få 5G access på ditt mobilabonnemang ifrån My Beat!

    Sänd ett mail till My Beat kundcenter, support@mybeat.se, så kan vi aktivera 5G på ditt abonnemang. Med 5G access och en 5G-redo telefon kan du surfa i supersnabb hastighet överallt där det finns 5G-täckning.

    Därför har vi inte lagt det till på alla abonnemang som standard: Kostnaden för att ha 5G är 30 kr/mån, och vi låter dig som kund välja om du vill ha det.

     

    Kom ihåg att du måste ha en telefon som supporterar 5G, tex iPhone 12 och 13 gör detta, men inte tidigare modeller. Se i din produktspecifikation.