Kategorier:
Kontakta oss:
019-55 55 500
Mån - fre 09:00 -17:00
  • Vart hittar jag PIN och PUK?
    Svar:

    PIN och PUK-koderna hittar du i ditt välkomstbrev som vi skickade till den mailadress du angav när du beställde ditt abonnemang.

    Uppmärksamma att om du har ändrat din PIN-kod till en personlig kod, så kommer inte detta vara uppdaterat på Mina sidor. Du kan då knappa in din PIN kod fel tre gånger, då kommer din mobil be dig om PUK-koden i stället. När du slagit in PUK koden kommer du att kunna välja ny PIN. 

     

    Du kan också kontakta oss på supporten! support@mybeat.se

     

  • Min telefon är stulen!
    Svar:

    Kontakta support: och spärra ditt kort:

    support@mybeat.se

    tel: 019 55 55 500 

  • Hur beställer jag nytt SIM-kort?
    Svar:

    Du kan beställa nytt SIM-kort till ditt befintliga abonnemang genom att skicka ett mail till support@mybeat.se.

    • Är du redan kund och vill lägga till fler abonnemang, kontakta supporten. support@mybeat.se.
  • Spärra och öppna ditt abonnemang
    Svar:

    Om din mobiltelefon har blivit borttappad/stulen, eller du av andra skäl önskar att spärra ditt abonnemang, så gör du detta på Min Sida under fliken "kundservice".

     

    För att öppna ditt abonnemang igen måste du kontakta supporten på mail support@mybeat.se eller via telefon: 019-55 55 500. Öppettiderna är måndag - fredag 09:00 -17:00. 

     

    Har ditt abonnemang blivit spärrat på grund av utebliven betalning, så är det viktig att du betalar din faktura snarast möjligt, och skickar oss kvittens från internetbanken på betalningen. Då öppnar vi ditt abonnemang igen och allt blir frid och fröjd!