Kategorier:
Kontakta oss:
019-55 55 500
Mån - fre 10:00 -18:00
  • Täckning
    Svar:

    MyBeat använder Telenors 2G, 3G & 4G nät och har samma täckning!

    Här hittar du information om täckningen där du bor: 

    Täckningskarta

  • 4G
    Svar:

    MyBeat erbjuder Telenors nät, och har därför 2G, 3G & 4G-täckning!

    Det betyder att alla våra kunder får samma täckning och kvalitet som om de hade varit Telenor-kunder. Det betyder också att man har tillgång till tjänster som Röstbrevlåda, Datakontroll Utland med mera.

     

     

  • Jag har inte täckning!
    Svar:

    Är det första gången du sätter i ditt SIM-kort? Då kan det hända din mobil är operatörslåst. Läs mer om operatörslås.

    Fungerar det fortfarande inte? Sitt lugnt i båten och ring eller maila oss! 

      

    support@mybeat.se

    Tel: 019 55 55 500 (Öppettider vardagar 10:00-18.00) 

     

     

  • HD Voice - bättre ljud
    Svar:

    HD Voice reducerar bakgrundsbuller, samtidig som rösten hörs extremt klart och tydlig. Du måste ha en telefon som stöder HD Voice. Den du samtalar med måste också ha en HD Voice abonnemang och en telefon som stöder detta. 

     

    En sammanställning över mobiler som stöder HD Voice? Den hittar du här.

     
    Observera att vissa headset och bluetooth-headset inte har stöd för HD-voice.
    Samtliga abonnemang hos MyBeat stöder HD-voice och du behöver inte aktivera något, samtalet blir automatiskt i HD-voice-kvalitet om det är möjligt där du är!

Om My Beat

My Beat AB

orgnr: 556988-7556

E-post: support@mybeat.se

 

Telefon: 019-55 55 500

 

 

Följ oss på Instagram!