My Beat - mer surf för pengarna!

 

Sedan starten har vi i My Beat fokuserat på att göra det enkelt för kunderna. Vi är allt som det stora telebolagen inte är!

 

Vi har inte bindningstid, vi har ingen faktureringsavgift och vi gömmer oss inte bort så att du inte kan få tag på oss. Vi tror att det är viktigt med personlig service, och vår kundtjänst kan du nå både via telefon, mail, på facebook och här på vår webbsida.

 

Hos oss hittar du allt ifrån små billiga prisplaner med mycket data, till prisplaner med fria minuter och sms i olika storlekar, allt för att du ska kunna välja det som passar dig! 

Våra familjelösningar gör det enklare att ha en bra översikt. Du kan tex samla hela familjen på en faktura och på en min sida! Eftersom du inte har bindningstid så kan du byta mellan olika abonnemang som du önskar!

 

I vår Web-shop säljer vi recyclade mobiler och nya mobiler! Våra recyclade enheter spar både dina pengar och miljön. Läs mer om det här!

 

My Beat är en av Sveriges biligaster operatörer, och vi har också abonnemang anpassade för barn!

 

Hos My Beat gäller alltid:

  • Ingen faktureringsavgift 
  • Ingen uppstartskostnad 
  • Ingen bindningstid
  • Byt paket när du vill
  • Kundcenter du kan ringa
  • "Min sida" som visar översikt över hela familjens abonnemang

 

 

Mer om My Beat: 

Ingen bindningstid, och full flexibilitet!

Vi har anpassat storlekarna på abonnemangen efter våra kunders önskemål - välj ett som passar dig! Mer data för pengarna och självklart ingen bindningstid!

 

Enkelt att byta

Många tror det tar tid att byta telebolag, men det är faktiskt enkelt. Beställningen tar 3 minuter, och du kan ta med ditt nummer. SIM-kort kommer i posten efter 1 dag, och om du ska ta med ditt nummer så ordnar vi allt för dig med din gamla operatör. Pröv oss idag, och vi ska se till att du blir nöjd! 

 

Alltid kontroll 

Är ni en familj med surfglada barn kan det också vara skönt att hålla lite koll på hur mycket surf som går åt. Därför går det enkelt att, via hemsidan, spärra varje abonnemang från att köpa mer surfmängd om det skulle springa iväg någon månad. Du kan självklart också spärra betalsamtal, utlandssamtal mm. 

 

Personlig kundtjänst
Förutom att ha smidiga abonnemang med många valmöjligheter så är det självklart viktigt för oss att finnas där för dig när du behöver oss. Vi lever för nöjda kunder, och du når oss på 019-55 55 500 eller via våra kundcenter-sidor här på websidan, mail eller facebook.

 

Familjrabatt

Samlar du familjens abonnemang hos My Beat så får du 10 % rabatt på paketprisen för hela familjen. Detta gäller ifrån 3 abonnemang.

 

Telenor täckning

My Beat abonnemang har Telenor täckning. Det ger dig som kund ett stabilt nät med mycket bra täckning och snabb data. Sök i vår täckningskarta här!

 

Vårt kundcenter är öppet vardagar mellan kl 10:00 och 18:00 och du når oss på telefonnummer 019-55 55 500 eller mail support@mybeat.se 

 

Mvh 

Fredrik Horn-Berlin 

vd, My Beat AB

 

 

 

 

 



Välj Mobilabonnemang!
Webbsidan utvecklad av Arego