Mer Surf för pengarna!

Om My Beat

 

Sedan starten har vi i My Beat fokuserat på att göra det enkelt för kunderna. 

Vi har inte bindningstid, vi har ingen faktureringsavgift och vi gömmer oss inte bort så att du inte kan få tag på oss. Vår kundtjänst kan du nå både via telefon, mail, på facebook och här på vår webbsida. Vår "Min Sida" visar ditt, eller hela din familjs alla abonnemang på en enkel översikt!

 

 

Ingen bindningstid, och full flexibilitet!

Vi har anpassat storlekarna på abonnemangen efter våra kunders önskemål - välj ett som passar dig!

För alla abonnemang gäller:  

  • Ingen faktureringsavgift 
  • Ingen uppstartskostnad 
  • Ingen bindningstid

 

Enkelt att byta

Många tror det tar tid att byta telebolag, men det är faktiskt enkelt. Beställningen tar 3 minuter, och du kan ta med ditt nummer. SIM-kort kommer i posten efter 1 dag, och om du ska ta med ditt nummer så ordnar vi allt för dig med din gamla operatör. 

 

Alltid kontroll 

Är ni en familj med surfglada barn kan det också vara skönt att hålla lite koll på hur mycket surf som går åt. Via "Min Sida" kan du spärra data, betalsamtal, utlandssamtal mm. Du kan också lägga in ett belopp som är maxbelopp för abonnemanget. 

På "Min Sida" har du en översikt över familijens alla abonnemang på ett ställe!

 

Personlig kundtjänst
Förutom att ha smidiga abonnemang med många valmöjligheter så är det självklart viktigt för oss att finnas där för dig när du behöver oss. Vi lever för nöjda kunder, och du når oss på 019-55 55 500 eller via våra kundcenter-sidor här på websidan, mail eller facebook.

 

Familjrabatt

Samlar du familjens abonnemang hos My Beat så får du 10 % rabatt på paketprisen för hela familjen. Detta gäller ifrån 3 abonnemang.

 

Telenor täckning

My Beat abonnemang har Telenor täckning. Det ger dig som kund ett stabilt nät med mycket bra täckning och snabb data. Sök i vår täckningskarta här!

 

 

Välj Mobilabonnemang!